Vorige
Volgende
Wat betekent 'adviesprijs'?
Met adviesprijs wordt bedoeld: de aanbevolen prijsindicatie die door de fabrikant voor het product is opgegeven. Onze acties/aanbiedingen komen in overleg met onze leveranciers tot stand. Dit betekent dat we daarbij uitgaan van de adviesprijs van de desbetreffende leverancier. In gevallen waarin onze reguliere prijs afwijkt van de adviesprijs, wordt eveneens de adviesprijs van de leverancier weergegeven.
Tidigare lägsta pris
Great Deal

Hou op onze website het label "Great Deal" in de gaten. Het label betekent dat je als klant er zeker van kunt zijn dat je een eerlijke prijs krijgt. Great deals zijn zorgvuldig geselecteerde producten die we voortdurend vergelijken met erkende retailers om je de aantrekkelijkste prijzen aan te bieden. De prijzen en inbegrepen producten, worden continue bijgewerkt en zijn niet inbegrepen bij aanbiedingen op onze website.

Huidtype
Favorieten
Laatste favorieten
Je hebt nog geen favoriete producten opgeslagen. Klik - bij de productinformatie - op het hartje en al je favorieten worden hier bewaard.
Winkelmand
Winkelmand (0)
Ontdek nieuwe haarverzorgingsfavorieten – nu tot 25% korting 
Filter
Huidtype
Normaal
Huidtype
Filter
Sorteren
9 producten
Mario Badescu
17.80 € Adviesprijs 23 € (-22%)
8.60 € Adviesprijs 12 € (-28%)
5.90 € Adviesprijs 8 € (-21%)
Mario Badescu
29 € Adviesprijs 37 € (-21%)
15.10 € Adviesprijs 20 € (-24%)
118ml
7.90 € Adviesprijs 10 € (-21%)
Mario Badescu
17.80 € Adviesprijs 23 € (-22%)
5.90 € Adviesprijs 8 € (-21%)
19.70 € Adviesprijs 23 € (-14%)
Mario Badescu werd in 1967 opgericht in New York. Mario Badescu, de oprichter van het merk, had rosacea en vond geen producten op de markt die goed genoeg waren om deze huidziekte te behandelen. Hij was dermatoloog en scheikundige en toen hij in de jaren 60 naar New York verhuisde, begon hij zijn eigen producten te ontwikkelen en zo werd in 1967 Mario Badescu SkinCare gelanceerd.

Hij ontwikkelde producten voor verschillende huidtypes en huidproblemen en introduceerde het concept van "op maat gemaakte huidverzorging". Zijn visie was dat iedereen de mogelijkheid zou moeten krijgen om een zuivere en gezonde huid te krijgen. Dat hield in dat de huidverzorging mild, simpel en ook zeker effectief moest zijn, en zo betaalbaar dat iedereen het zich kon veroorloven om deze te kopen.
De absolute kern van Hollywood sloot Mario Badescu al snel in hun hart. Het gerucht begon zich snel te verspreiden en binnen de kortste keren was de huidverzorgingssalon van Mario Badescu de bekendste in New York. Het feit dat de sterren zo positief waren over de resultaten zorgde ervoor dat de meeste mensen het merk in de gaten hielden en zo was het succes een feit.

Meerdere grote influencers en sterren van tegenwoordig noemen het merk vaak op hun kanalen. Toen Kylie Jenner het flesje Drying Lotion liet zien die ze gebruikt bij puistjes, ging het fragment de hele wereld over en leerden nog meer mensen het merk kennen. Hetzelfde geldt voor de Facial Spray, waar ze volgens haar snapchat en haar eigen website niet zonder kan reizen. Martha Stewart is van de wat oudere generatie en houdt zo veel van het merk, dat ze haar eigen "Martha Stewart"-favorieten kreeg, en Oprah Winfrey heeft het er ook over gehad in haar programma.

Mario Badescu is een botanische huidverzorgingslijn met een hoop verschillende producten, aangepast aan je huidtype en jouw huidbehoeften of -problemen.