Vorige
Volgende
Favorieten
Winkelmand
Winkelmand ()

Uiteraard doen we ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je je bestelde items in goede orde ontvangt. Is er onverhoopt iets misgegaan bij je levering? Op deze pagina vindt je alle informatie over klachten & garantie.

Algemene klachten
Heb je een algemene klacht over onze producten of service? Neem dan allereerst zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice - via telefoon, contactformulier of e-mail. Zodra we je klacht ontvangen hebben, sturen we je uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. 

Ben je het niet eens met de geboden oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Herroepingsrecht
Ben je - in algemene zin - niet tevreden met je geleverde producten? Voor meer informatie over je bedenktijd, ruilen en retourneren zie de pagina retourneren.

Product(en) niet ontvangen
Heb je één of meerdere bestelde items niet ontvangen? Wij verzoeken je dan vriendelijk dit zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen via hej@bangerhead.be. Vermeld s.v.p. in je mail:
- je ordernummer; en
- welk(e) item(s) je nog mist.
Zo mogelijk sturen we het ontbrekende artikel dan direct toe en/of proberen we - in overleg - een andere passende oplossing te vinden.

Een foutief geleverd product
Heb je een ander product ontvangen dan je oorspronkelijk besteld hebt? Wij verzoeken je dan vriendelijk dit zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen via hej@bangerhead.be. Vermeld s.v.p. in je mail:
- je ordernummer;
- welk artikel van je bestelling niet geleverd is; en
- een foto van het product dat je wèl ontvangen hebt.
Zo mogelijk sturen we het juiste artikel dan direct toe en/of proberen we - in overleg - een andere passende oplossing te vinden. Ook zullen we op dat moment beoordelen of het nodig is om het foutief geleverde product te retourneren of niet.

Een beschadigd product
Uiteraard is het onze verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat je je producten onbeschadigd tegemoet kunt zien. Om die reden is het belangrijk om - bij ontvangst van je bestelling - het pakket en de inhoud ervan zorgvuldig te controleren.

Heb je een defect product ontvangen? Wij verzoeken je dan vriendelijk dit zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen via hej@bangerhead.be. Vermeld s.v.p. in je mail:
- je ordernummer;
- op welk artikel de klacht van toepassing is; en
- een foto van het defect.
Uiteraard proberen we aan de hand hiervan z.s.m. een passende oplossing te vinden! Ook zullen we op dat moment beoordelen of het nodig is om het defect geleverde product te retourneren of niet.

Een productiefout
Werkt je product niet meer of is het kapot gegaan door een productiefout? Neem dan z.s.m. contact met ons op via hej@bangerhead.be. Vermeld s.v.p. in je mail:
- je ordernummer;
- welk artikel het betreft; en
- een foto/video die het defect van het product laat zien.
Uiteraard proberen we aan de hand hiervan z.s.m. een passende oplossing te vinden! Ook zullen we op dat moment beoordelen of het nodig is om het defecte product te retourneren of niet.

Op warmtestylings- en elektronische apparaten bieden we altijd 2 jaar garantie.


Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product datgene is of moet doen wat je er - als consument - in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten (zoals stylingtools) geldt eveneens een fabrieksgarantie. Wanneer dit het geval is, vind je de bijbehorende informatie in de productbeschrijving op de website. De fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Toepassing en consumentenbescherming
Op de koopovereenkomst die je met Bangerhead aangaat, zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing. Voor alle aankopen die je op www.bangerhead.be doet geldt dat de belangen van jou als klant worden behartigd via de bepalingen van het Consumentenkooprecht, Wet Koop op Afstand en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Vragen?
Vragen over klachten & garantie? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!